Po jednej stronie ulicy Długiej stoją domy ponumerowane kolejnymi liczbami nieparzystymi od 1 do 19 ,a po drugiej stronie domy ponumerowane kolejnymi liczbami parzystymi od 2 do 14 .ile domów jest przy ulicy Długiej..

A)8 B)16 C)17 D)18 33E)

3

Odpowiedzi

2010-02-15T20:37:12+01:00
Liczbami nieparzystymi od 1 do 19 ,
1, 3 , 5, 7 , 9 , 11 , 13, 15 , 17 , 19

liczbami parzystymi od 2 do 14 .
2, 4 , 6 , 8 , 10 , 12, 14

razem jest 17 domów :)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:39:08+01:00
Nieparzyste domy :1,3,5,7,9,11,13,15,17,19 w sumie 10
parzyste domy : 2,4,6,8,10,12,14,w sumie 7
10 +7=17
Odpowiedź C
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T20:39:43+01:00
Odpowedź C 17
najpierw widimy że mamy wszystkie do numeru 14 a potem same nieparzyste więc
14 + 1 +1 +1=17
(1-14) + dom nr 15, 17 ,19
czyli 14 +3=17