O jakich prawach mówi każdy z podanych fragmentów?

"Jeśli mama albo tata już nie mieszka z nami,
Nikt nie może mi zabronić spotykać ich czasami".

"Mogę żądać, żeby każdy uznał moje prawa,
A gdy różnię się od innych, to jest moja sprawa".

2

Odpowiedzi

2010-02-15T20:39:13+01:00
O prawach człowieka, i to co może a czego nie może.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:40:04+01:00
Zdanie "Mogę żądać,żeby każdy uznał moje prawa" samo za siebie mówi wiec to sa prawa dziecka


PRAWO DZIECKA :)