Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:38:32+01:00
Barrack Obama otrzymał pokojową nagrodę nobla jest prezydentem Stanów Zjednoczonych.

1992 – Georges Charpak – w dziedzinie fizyki (obywatel Francji, urodzony w Dąbrowicy, niedaleko Równego)
1996 – Harold Kroto – w dziedzinie chemii (obywatel Wielkiej Brytanii, rodzina pochodziła z Krotoszyna)
2010-02-15T20:39:20+01:00
Czeslaw Miłosz - dostał nagrodę nobla w dziedzinie literatury.