Odpowiedzi

2010-02-15T20:41:53+01:00
A) w tym procesie produkują pokarm-cukier C6H1206
b) oddychają tlenem będącym produktem fotosyntezy
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:49:43+01:00
A) w procesie fotosyntezy roślina wytwarza tlen oraz glukozę, których część później zużywa do produkcji energii
b) organizmy cudzożywne mogą się odżywiać roślinami, a pobierana glukoza jest głównym materiałem energetycznym.
1 1 1
2010-02-15T21:33:40+01:00
W procesie fotosyntezy produkowane są m.in. związki organiczne, które są pokarmem dla roślin.

W procesie fotosyntezy wytwarzany jest cały tlen, jakim oddychają zwierzęta i ludzie, a także pokarm dla ludzi i bydła, zboża, cukier, owoce, warzywa, olej roślinny, kauczuk, jedwab,itp.
1 1 1