Odpowiedzi

2010-02-15T20:39:33+01:00
Wyobrażam sobie miłe rzeczy , marze o tym co miało by się stac.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:39:34+01:00
Możesz dodać wiersz?


Gdy tylko zamknę oczy i uspokoję myśli zaczynam tworzyć.
Świat, bohaterów i ich przygody. W mojej głowie szaleje burza pomysłów. czuję, że mam klucz do wielkiej wiedzy i mogę osiągnąć to co tylko chce. To jak zaczarowany ołówek :) zaczaruję wszystko to co chce