Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:43:14+01:00
V=20m*15m*3m=900m(sześcienne)
2/3*900m(sześciennych)=600m(sześciennych)
600m(sześciennych)=0,6l
1 5 1
  • pnie
  • Rozwiązujący
2010-02-15T20:43:15+01:00
Objętość basenu to 900m3 bo: 20m x 15m x 3m = 900m3, czyli w basenie znajduje sie 600m3 czyli 600000l :)
2010-02-15T20:45:33+01:00
20m*15m*3m= 900m (sześciennych)
900:3=300 (to jest 1/3 całej objętości basenu)
300*2=600m (sześciennych) - tyle wody znajduje się w basenie.