Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:08:53+01:00
Tak! Zgadzam się z tą opinią ponieważ ludzie dorośli i osoby starsze mają"zabitą" wyobraźnie. Małe dzieci wszystko sobie jeszcze wyobrażają i mają swój światopogląd na to co się dzieje dookoła nich. Mały Książe właśnie przez wyobraźnie poznawał ludzi. Stwierdzam na przykładzie obrazka narysowanego przez Małego Księcia że dorośli nie tylko mają zabitą swoją wyobraźnie ale uznając że wąż boa trawiący słonia to kapelusz zabijali też wyobraźnie Księcia też. Lecz gdy poznamy kogoś z "niezabitą" wyobraźnią cieszymy się że dorośli nie zniszczyli całkowicie w naszym przujacielu dziecinnego światopoglądu. Uważam że Książe ma swoją postrzegalność świata i ludzie z wyobraźnia są dla niego "ważniejsi", od ludzi wybitnie uzdolnionych i geniuszy.

Może tak być ??
Jak nie to mogę poprawić.
3 5 3
2010-02-15T21:09:12+01:00
Zgadzam się z tą opinią ponieważ ludzie dorośli maja wazne sprawy na głowie i już żadko potrafją patrzec oczami dziecka, niektórzy nawet już tego nie potrafją.