Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:50:13+01:00
A) mają taką samą długość
b) mają taką samą długość boków
c) mają równy promień
d) mają równe odpowiednie kąty i długości boków
25 3 25
2010-02-15T20:54:40+01:00
A) dwa odcinki są przystające
Mają takie same długości i grubości rysowanej linii.
b) dwa kwadraty są przystające
Mają takie same pola, obwody i długości boków
c) dwa koła są przystające
mają taki sam promień, średnicę, pole, obwód
d)dwa równoległoboki są przystające
Mają takie same pola, długości poszczególnych boków, obwody i poszczególne kąty
20 3 20