Odpowiedzi

2010-02-15T20:53:31+01:00
Ep=m*g*h
Ep=200J
h=40m
m=?
h=200/40*10
h=2/4
h=1/2

3 3 3
2010-02-15T20:53:38+01:00
H=40m
Ep=2000J
g=10m/s2
m=?

Ep=mgh
2000J=m*10m/s2*40m
m=2000J/400 m/s2 * m
m=5 kg
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:01:50+01:00
Ep= m*g*h
m= Ep/g*h
g=10m/s^2
m=200J/ 10m/2^2 *40m
m= 2000 m/kg*m/s^2 / 10m/s^2 * 40m
m= 2000kg/ 10*40= 2000kg/ 400= 5kg

odp. masa ciała wynosi 5 kg.
4 5 4