Odpowiedzi

2010-02-15T20:52:52+01:00
Pies jest przyjacielem człowieka, ponieważ np. niewidomych ''prowadzi'' , pomaga ludziom itp.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:01:12+01:00
Uważamy tak dlatego, że psowi możesz powiedzieć swoje tajemnice a on tego nikomu nie wygada oni tego nie wyśmieje, możesz mu się ze wszystkiego zwieżyć-co cię gnębi i z jakiego powodu jesteś szczęśliwy. Pies nie wiadomo jak ale umnie pocieszyć człowieka, podnieść na duchu. Z człowiekiem jest podobnie. Jeśli to twój najlepszy przyjaciel (człowiek) to też niekomu nie wygada twoich tajemnic, możesz z nim porozmawiać i zwieżyć mu się. On również cię pocieszy. Wiec wśród ludzi taka przyjażń jest możliwa. :)
5 4 5