Odpowiedzi

2010-02-15T20:50:45+01:00
Grecja podbiła Rzym pod względem kulturalnym a nie militarnym. Rzymianie przejęli bardzo wiele greckich wynalazków oraz uczyli się od Greków.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:51:16+01:00
Miałam to :> Dziki najeźdźca to Rzym. Podbił on Grecję, ale za to kultura rzymska, sztuka itp. wywodzą się od Grecji, tak jakby niektóre elementy są "ściągnięte" od Greków. Pokrótce- Grecja podbita, jednak jej kultura opanowała część kultury rzymskiej :) Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :>
6 5 6