Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:59:18+01:00
360 stopni-(110 stopni+50 stopni+90 stopni)=360 stopni-250 stopni=110 stopnni
Odp.: Miara czwartego kąta wynosi 110 stopni.

Liczę na naj!.:***
1 5 1
2010-02-15T20:59:57+01:00
360 stopni - (110 + 50 + 90)= 360 minus 250= 110 stopni
1 1 1
2010-02-15T21:03:57+01:00
Kąty: 110° ; 50° ; 90°
Suma kątów w czworokącie: 360°

110°+50°+90°=250°
360°-250°=110°

Odp. Czwarty kąt wynosi 110°.

Mam nadzieję, że pomogłam. Życzę miłego dnia :)