Odpowiedzi

2010-02-15T20:55:15+01:00
1 .czuć się dobrze , wspaniale
2. Jak coś zrobisz to dojdziesz do tego do czego chcesz
3 życie wspaniałe można powiedzieć że Jak u Boga
4 utracone szczęście coś czego się od dawna pragnęło
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:55:27+01:00
- czuć się jak w raju - być szczęśliwym, mieć wszystko co się chce
-baju baju będziesz w raju - zwrot wyrażający niewiarę w to, o czym jest mowa
-rajskie życie - życie w dobrobycie, szczęśliwe
-raj utracony - brak szczęścia
36 3 36
2010-02-15T20:56:16+01:00
- czuc sie wspaniale, byc w siodmym niebie, wszystko nam się podoba, jest miło, cudownie i przyjemnie.
- to jest ironia, sarkazm potocznie Ci powiem ;) : '' Uważaj, bo Ci się to uda", lub : " Jasne, pozostań w tej nadzieji, ale tak się nie stanie ! "
- życie wspaniałe, piękne, wygodne / bez zmartwien trosk i problemów
- utracone szczęście coś co bardzo chcemy od dłuższego czasu

prosze ! licze na naj, jesli bedzie dla Ciebie najlepsze ;)
23 4 23