Napisz wyrażenie opisujące obwód narysowanego kwadratu.oblicz obwód kwadratu,jeżeli u=1 i trzy czwarte dm

oraz
na zabawie szkolnej było120dziecikażde z nich dostało paczkę zawierającą 3 lizaki,2 batonyi 1 l soku.zapisz wyrażenia algebraiczne kosztu zakupu paczek oraz oblicz wartość gdy;lizak=1,20 baton=2zł sok=2,50zł

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:00:58+01:00
1.
Ob = 4*u
Ob = 4*1 3/4 dm= 4* 7/4 dm = 7dm
2.
120*(3*1,2 +2*2+1*2,5)=
120*(3,6+4+2,5)=
120*10,1=1212 zł
4 4 4
  • pnie
  • Rozwiązujący
2010-02-15T21:04:57+01:00
Lizak: l
baton: b
sok: s
x: suma wydanych pięniędzy
l × 3 × 120 + b × 2 ×120 + s × 120 = 360l + 240b +120s.

360 × 1,20 + 240 × 2 + 120 × 2,50 = 1212 - tyle wydali
3 4 3