Piszę list na polski, temat : napiszę list do siebie, którym odczytam za 15 lat, w którym upomnę się, ze kiedyś byłam dzieckiem.
Chciałabym żebyście podali mi przykłady o czym mogę jeszcze napisać, ponieważ nie uzbierałam tego za wiele. Np. dlaczego warto pamiętać dzieciństwo i dlaczego było najpiękniejszym etapem życia. Będę dozgonnie wdzięczna ;)))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T20:58:58+01:00
Dlatego warto pamiętać dzieiństwo i było najfajniejsze ponieważ rodzice wsystko nam kupowali dawali pieniądze a teraz samemu musimy sie outrzymywać pracować
2010-02-15T21:02:39+01:00
1.Opisać swój wygląd.
2.Napisać czym się interesuję.
3.Napisać o tym co lubię jeść i gdzie uwielbiam chodzić.
4.Napisać imiona przyjaciółek i chłopaka oraz najlepiej ich opisać (zobaczysz czy zmienił ci się gust :P)
5.Napisać o swoich ulubionych gadgetach, zabawkach i zabawach.
ITD.