Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T21:22:02+01:00
Tu masz rozwiazanie

mysle ze pomoglam
2 4 2
2010-02-15T21:52:01+01:00
D = średnica podstawy
tworząca= 4cm

l kwadrat+ l kwadrat=d kwadrat
4 kwadrat+4 kwadrat+=d kwadrat
16+16=d 2
d 2=32
d= √32=4√2
d=2r
r= d/2= 4√2/2=2√2


Ppb stożka =Πrl2
=Π2√2*4
= Π8√2 cm2


√= pierwiastek
2010-02-15T22:47:14+01:00
4=a√2|:√2
a=4√2 * √2/√2
a=2√2
a=r
Pb=πrl
Pb=π*2√2*4
Pb=8√2π
Pb≈8√8*3,14
Pb≈25,12√2