Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:03:32+01:00
Ludzie czasmi próbują się upodobnić do danego bohatera filmowego,chcą się wczuć w jego postać,zobaczyć co oni by zrobili na jego miejscu.Z czasem człowiek przyswaja sobie te cechy bohatera filmowego,i zostaje z takimi cechami do końca,lecz w innych przypadkach te cechy nagle znikają.
4 3 4
2010-02-15T21:06:31+01:00
Zależy jaki film. Np. film związany z dobrem: Ludzie chcą się upodobnić do bochatera, który czyni dobro, chcą się stać takim jak on. A filmy w których bohaterowie są źli to ludzie zazwyczaj w filmach nie lubią czrnych charakterów, więc nie biorą z niego przykładu.
4 3 4