Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:09:39+01:00
Marsz ku wojnie lecz nie Polaków ale Rzeszy 1933-1939 to okres w, którym Rzesza tak zrewolucjonizowała swoją armię, że inne kraje pod tym względem były "małe". Polacy w tamtych czasach popełnili największy błąd zapatrzeni w inne kraje swojego nie rozwijali.
2 5 2
2010-02-15T21:10:27+01:00
Lata 1933-1939 nazywamy marszem ku wojnie, ponieważ w tamtych latach miało miejsce nasilenie się konfliktów politycznych w europie oraz remilitaryzacja Niemiec oraz ich mocarstwowe plany.
1 5 1