Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:11:57+01:00
A) 12cmx1000=12000cm=120m
b) 5cmx20000=100000cm=1000m
Liczę na naj!.:***
2010-02-15T21:12:00+01:00
A)
mapa-------------rzeczywistośc
1[cm]------------1000[cm]
12[cm]-----------x

x=12*1000=12000[cm]

b)
mapa------------rze3czywistosc
1[cm]------------20000[cm]
5[cm]------------x

x=5*20000=100000[cm]
;))
1 5 1
2010-02-15T21:13:28+01:00
A) długość odcinka w skali 1:1000 - 12 cm
Oznacza to, że odcinek został 1000 razy pomniejszony.

Obliczanie rzeczywistego rozmiaru odcinka
12cm * 1000= 12 000 cm= 120m

Odp: Odcinek w rzeczywistości odpowiada 120m.

b)długość odcinka w skali 1:20000 - 5cm
Oznacza to, że odcinek został 20000 razy pomniejszony.

Obliczanie rzeczywistego rozmiaru odcinka
5cm* 20000= 100000cm = 1000m =1km

Odp: Odcinek w rzeczywistości odpowiada 1km.
1 4 1