Odpowiedzi

2010-02-15T21:14:17+01:00
Blisko 80% powierzchni Polski pokrywa kompleks gleb brunatnych, bielicowych i płowych. Występują one powszechnie na terenach nizinnych, nieco mniej jest ich na wyżynach i w górach (zwłaszcza bielic). Pod względem przydatności rolniczej najbardziej wartościowe są gleby brunatne
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • F4la
  • Początkujący
2010-02-15T21:16:11+01:00
- brunatne
- bielicowe
- płowe
- rdzawe
6 3 6
2010-02-15T21:19:38+01:00
Czarnoziemy
Mady rzeczne
3 3 3