Odpowiedzi

2010-02-15T21:22:04+01:00
Skoro 2cm na mapie, to w rzeczywistości 50km, więc 1 cm to 50km:2= 25 km w rzeczywistości. To teraz zamiana:

1cm to 25 km w rzeczywistości
1cm to 25 000 m w rzeczywistości
1cm to 2 500 000 cm w rzeczywistości

Czyli skala to 1:2 500 000

Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :>
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:22:34+01:00
To raczej powinien byc dział geografia lub matma ostatecznie

50km
2cm
Skala mianowana 1cm = 25km
25km= 2500000cm
skala liczbowa 1:2500000

Liczę na naj
Pozdro
2010-02-15T22:09:22+01:00
Odl - 50km
odc-2cm

2cm-50km
1cm-25km
1cm-2500000cm
1:2500000