Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T21:21:50+01:00
3+3*3=3+9=12:)




pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)
  • F4la
  • Początkujący
2010-02-15T21:22:03+01:00
3*3=9+3=12
kolejność wykonywania działań
2010-02-15T21:23:20+01:00
W matematyce jest zasada ze najpierw sie mnozy (jesli to jest mnozenie) 3+9=12
natomiast jesli to jest potegowanie to tak samo 27+3=30