Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:24:35+01:00
15% *3000=15/100 * 3000 = 450
3000-450 = 2550 po pierwszej obnizce
15%*2550 = 15/100 *2550 = 382,5
2550-382,5= 2167,5 po drugiej obnizce
1 3 1
2010-02-15T21:26:35+01:00
15% z 3000=15\100 * 3000 = 450
3000-450=2550
15% z 2550 =15\100 * 2550= 3825\10 =382,5
2550 - 382,5 =2167,5
  • Moja
  • Początkujący
2010-02-15T21:30:25+01:00
3000x15%=3000x15/100=450

300-450=2550- po 1 obniżce

2550x15%=2550x15/100=765/2=382,5 po 2 obniżce