Odpowiedzi

2010-02-15T21:28:50+01:00
Tajemniczy Ogród
Pan Tadeusz
Pieśni Jana Kochanowskiego
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:29:57+01:00
Moim zdaniem:

Ogród symbolizuje tajemnicę, sekrety. Może to też być coś przyjemnego, nawet spełnienie marzeń. To własny, odrębny, idealny świat, w którym znajdujemy się w wyobraźni. Niektórzy szukając czegoś w dosłownym ogrodzie odczuwają frajdę, jest to dla nich takie przyjemne... :) Ogród może też symbolizować tajemnicę, jaką można w nim znaleźć :) Ta symbolika może odnieść się i do sztuki i do literatury.

To takie moje zdanie :) Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :>
1 5 1