Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:26:34+01:00
5,164 mln ton
4,660 mln ton
2,427 mln ton
1,369 mln ton
0,802 mln ton
2010-02-15T21:27:31+01:00
A. 5.164 mln ton
b. 4.660 mln ton
c. 2.427 mln ton
d. 1.369 mln ton
e. 0.802 mln ton
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T21:28:56+01:00
A) 5164 tys ton= 5164000 t= 5,164 mln ton
b)4660 tys ton = 4660000 t= 4,66 mln ton
c)2427 tys ton = 2427000 t = 2,427 mln ton
d)1369 tys ton = 1369000 t= 1,369 mln ton
e)802 tys ton = 802000 t =0,802 mln ton