Odpowiedzi

2010-02-15T21:28:27+01:00
Chodziło o to, że każda droga w starożytnym Rzymie prowadziły własnie to tegoż miasta. We współczesnych czasach można wykorzystać je, jako fakt, że co byś nie robił to i tak zaniesie Cię do twojego celu.
60 3 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:29:25+01:00
Mówi się że "Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu" ponieważ
w starożytnym imperium rzymskim było bardzo wiele dróg.
i one wszystkie się zbiegały w rzymie(miasto)
102 4 102