Odpowiedzi

2010-02-15T21:30:04+01:00
Dawać Mu ku temu szanse a więc modlić się chodzić do kościoła
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:32:14+01:00
Moim zdaniem powinienem czynic dobre uczynki,pomagać rodzicom i osobą starszym oraz koleżanka i kolegą potrzebującym pomocy.Oczywiście też powinienem nie zapominac o codziennej modlitwie.Po prostu nie należy czynić zła.
2010-02-15T21:33:39+01:00
Powinieneś odrzucić wiarę w którą nie wierzysz, poczytać kilka mądrych książek recenzji, wywiadów i opinii innych osob na ten temat :) Jesli głeboko wierzysz to spoko może Cię to urazi ale moja opinia jest taka że wiara jest po to aby kontrolować sferę duchową człowieka przez inny organ... nie jest to nic nadludzkiego majestatycznego. ściema na skale globalną to jest coś