Odpowiedzi

2010-02-15T21:35:41+01:00
Stwierdzamy, ze ta liczba musi byc podzielna przez 6. Sprawdzając kolejne opcje dochodzimy do wniosku, ze jest to 54.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:45:44+01:00
10*a+b=(a+b)*6
10*a+b=6a+6b /-/
10a=6a+5b /-/6a
4a=5b
aby wystąpiła równość a musi być 5 a b 4
wtedy 4*5=5*4
Nasza liczba to 54
liczba ta pasuje do równania początkowego więc jest poprawna

Liczę na naj
Pozdro