Odpowiedzi

2010-02-15T21:33:03+01:00
Opływowy kształt ciała , lakka głowa pneumatyczne kości takzwane podwójne oddychanie ( 9 woreczków z tlenem we wnętrzu ptaka )
2 3 2
2010-02-15T21:33:09+01:00
Lekkie pneumatyczne kości
duża powierzchnia skrzydeł
opływowy kształt ciała
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:33:17+01:00
Z lekcji pamiętam jeszcze lekki szkielet- puste kości, opływowy kształt ciała, który zapobiega tarciu z powietrzem.

Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :>
2 3 2