Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:41:00+01:00
A)alkanu zawierającego łącznie 20 atomów
2C6H14 + 19O2 = 12CO2 + 14H2O
butan 20atomów
b)alkenu zawierającego łącznie 6 atomów wodorów
2C3H6 + 9O2 = 6CO2 + 6H2O
popen
c)alkinu zawierającego łącznie 8 atomów wodoru
C5H8+ 7O2 = 5CO2 + 4H2O
pentyn
2 3 2
2010-02-15T21:41:47+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A)alkanu zawierającego łącznie 20 atomów
2C6H14 + 19O2--->12CO2 + 14H2O

b)alkenu zawierającego łącznie 6 atomów wodorów
2C3H6 + 9O2---->6CO2 + 6H2O

c)alkinu zawierającego łącznie 8 atomów wodoru
C5H8 + 7O2--->5CO2 + 4H2O
1 5 1