Odpowiedzi

2010-02-15T21:37:26+01:00
Serdecznee pozdrowieniaaa dla super kumpla ...(imie)
W ...(miejscowość) jest booskoo
śniegu za dużo, ale czas mija za szybko
jedzonko wspaniałe i ferie udane ;DD
Licze na naj ; D
1 5 1
2010-02-15T21:40:48+01:00
Drogi Maćku!
Przesyłam Ci niesamowite pozdrowienia z niesamowitych gór.Jak wiesz jestem tu już 2 dzień a jest naprawde fantastycznie.Gdybyś widział te piękne widoki i to czyste, świeże powietrze...jest super!Oczywiście korzystam z zimy i w wiekszkości czasu spędzam na nartach i tego typu rozrywkach.Musze przyznać że pogoda nawet dopisała nie jest ani za ciepło ani za zimno jest ok:)Szkoda że nie mogłeś u przyjechać ze mną ale w przyszłym roku to nadrobimy.


Pozdrawiam Arek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:47:55+01:00
Cześc Marku !

Pisze do Ciebie tak jak obiecałem. Jest super. Tatry jak zawsze wspaniałe , chociaz jak zawsze za mgłą. Dla mnie jest super, no może poza nielicznymi wypadkami..
Mówiłem Ci , że miałem nauczyć sie jeżdzić na snowbordzie i prawie udało się.
Zaliczyłem kilka wpadek na pupę , ale to nic! Tak jak zacząłem, tak dzis nic nie umiem.
Resztę opowiem Ci jak wrócę.

Hej Robert.

1 5 1