Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:44:41+01:00
1.siadasz na krzesle - prosto, oparty o nie, nogi zlaczone ze soba i oparte o podloze, kilka glebokich wdechow i wydechow.

2. to samo tylko ze rece splecione, zalozone za oparcie krzesla - pchasz glowe do przodu a rece do tylu.(zmniejsza stres i przy okazji rozluznia kark)

3. zamknij oczy i wyobraz sobie biala tablice, musi byc czysta, wyobraz sobie ze na niej piszesz czarnym mazakiem swoje problemy i wypisujesz np to co Cie stresuje, nastepnie wyobrazasz sobie ze zmazujesz to gabką, gdy tablica bedzie czysta otwierasz oczy.

4.wyobrazasz sobie czerwien, czerwona ciemnosc
10 4 10
2010-02-15T21:47:16+01:00
Fajnym ćwiczeniem jest masaż twarzy, jak do tego się zamknie oczy... :)))) Lub lekkie rozciąganie mięśni, ale niegwałtowne, takie powolne :> Lub ćwiczenie na umysł: Wyobraź sobie, że jesteś w ulubionym, najpiękniejszym miejscu ( np. góry, ja tak robię), zamknij oczy, i pomyśl, że robisz tam świetną, przyjemna rzecz (np. skaczę ze spadochronu mmm... :D :). To ćwiczenia z mojego własnego doświadczenia, u mnie się sprawdzają. Mam nadzieję że pomogłam, pozdrawiam :>
4 4 4