Odpowiedzi

2010-02-15T21:46:08+01:00
- ktoś młody, z brakiem doświadczenia,
- ktoś niezaradny życiowo, nieasertywny,
- podobnie jak wyżej, ktoś bojaźliwy,
- człowiek leniwy,
- ktoś agresywny, wulgarny
- ktoś zły, postrzegany jako najgorsza osoba w pewnej grupie (tzw. ,,najsłabsze ogniwo")
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T21:51:49+01:00
Ma mleko pod nosem- ktoś niedojrzały, młody, niedoświadczony
ciepłe kluski- niezdarny, powolny, mało energiczny
trzyma się maminej spódnicy- strachliwy, tchórzliwy,
zbija bąki- leniwy
szuka guza- prowokujący, pakuje się w kłopoty
czarna owca- pechowiec, niezdara, cicha woda
2 1 2