Odpowiedzi

2010-02-15T21:56:54+01:00
GioVanni Pierlugi da Palestrina
Jacob Obrecht
Piero della Francesca
Orlando di Lasso
Adrian Willaert
Giorgio da Castelfranco
Tomaso di ser Giovanni di More
Filipo Brunellesch
Botticelli Sandro
Reni Guido
Piero della Francesca
Botticelli Sandro


Michał Anioł.
Leondardo da Vinci.
Rafael Santi.
Albrecht DUrrer
H.Bosch
Pieter Bruegel
Wiliam Szekspir.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T22:01:33+01:00
Sandro Botticelli

Ghiberti, Filippo Brunelleschi
Masaccia
Sandro Botticelli
Andrea Mantega
Piero della Francesca
Wergiliusza, Owidiusza, Horacego, Terencjusza.
Mikołaj Hussowski, Jan Dantyszek, Andrzej Krzycki, Klemens Janicki).
Arystoteles
Jan Kochanowski,
Mikołaj Rej.