Przyporządkuj wymienione języki do grup językowych.
a) rosyjski
b) sumeryjski
c) suahili
d) interlingua
e) hindi

A. j. sztuczne
B. j. martwe
C. j. urzędowe
D. j. wehikualne

Zaproponuj dwa dzialania, które zmniejszyłyby skalę analfabetyzmu.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T22:44:54+01:00
A - C
b - B
c - D
d - A
e - D

- zapewnienie wszystkim dzieciom podstawowej edukacji

- upowszechnieniem czytelnictwa wśród ogółu ludności - zachęcania do korzystania z bibliotek, księgarni, prasy, internetu.
3 4 3
2010-02-15T22:46:09+01:00
A: d)
B: b)
C: a)
D: c), e)
1 3 1