Odpowiedzi

2010-02-15T22:00:05+01:00
Ostrożny- careful
ważny- important
ogromny- huge
zazdrosny- jealous
brzydki- ugly
uprzejmy- polite
ciężki- heavy
mokry- wet
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T22:01:09+01:00
Ostrożny- careful
ważny- important
ogromny- huge
zazdrosny- jealous
brzydki- ugly
uprzejmy- nice
ciężki- hard
mokry- wet
2010-02-15T22:01:16+01:00
Ostrożny - careful
ważny - important
ogromny - huge
zazdrosny - envious
brzydki - ugly
uprzejmy - courteous
ciężki - heavy
mokry - wet