Odpowiedzi

2009-10-12T21:43:48+02:00
X = 1,6
chyba.
X na lewo a liczby na prawo i wychodzi 5x + x^2 = 14 /x1/2
i wychodzi 2.5 x + x = 5.6 a dalej jest wynik 1,6
tak przynajmniej mi wyszlo

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T21:44:38+02:00
X²+4x+|x+2|=16
dla x≥-2
x²+4x+x+2=16
x²+5x-14=0
delta=81
x₁=-7 ∉D x₂=2∈D


dla x<-2
x²+4x-x-2=16
x²+3x-18=0
delta=81
x₁=-6∈D x₂=3∉D

rozw x=2 v x=-6
2009-10-12T22:02:05+02:00
X²+4x+x+2=16 x²+4x-x-2=16
x²+5x-14=0 x²+3x-18=0
delta=25+56=81 delta=9+72=81
x₁=(-5-81)/2=-43 x₂=(-5+81)/2=38