Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T22:18:14+01:00
- wprowadzenie reformy monetarnej
-wprowadzenie reformy administracyjnej
-wprowadzenie reformy szkolnictwa-zlikwidowanie urzedu majordoma umocnienie swojej władzy
-ujednolicenie systemu miar i wag
- rozwój handlu z północą i wschodem
-rozszerzenie granic krolestwa
2010-02-15T22:19:38+01:00
Zlikwidowanie urzedu majordoma umocnienie swojej władzy
wprowadzenie reformy monetarnej
wprowadzenie reformy administracyjnej
wprowadzenie reformy szkolnictwa
rozszerzenie granic krolestwa
rozwój handlu z północą i wschodem
ujednolicenie systemu miar i wag
  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T22:21:46+01:00
*Rozszerzenie granic królestwa
* Zlikwidowanie urzędu majordoma umocnienie swojej władzy
* Ujednolicenie systemu miar i wag - rozwój handlu z północą i wschodem
* Wprowadzenie reformy monetarnej
* Wprowadzenie reformy administracyjnej
* Wprowadzenie reformy szkolnictwa