Odpowiedzi

2010-02-15T22:14:42+01:00
No to znaczy, że watro zyc dla milosci, gdyby się nie miało nawet domu, pieniędzy z ta druga osoba byla by przy nas warto bylo by dla niej zyc.
1 5 1
2010-02-15T22:15:22+01:00
1. Warto dla jednej miłości żyć,
Choć szukać trzeba stale.
Może dla kogoś szczęściem być
Dobro nieść w życie dalej.

Ref.: Miłość jedyna jest, miłość nie zna końca,
Miłość cierpliwa jest zawsze ufająca.
Wszystko potrafi znieść, wszystko oddać umie,
Życiu nadaje treść, każdego zrozumie.

2. Warto całego siebie dać
Jak bukiet polnych kwiatów,
I chociaż trudno potem trwać,
Uśmiech darować światu.

3. Warto w nieznane nawet iść,
Gdy drogę mgła zasnuwa,
Idąc przez radość i przez krzyż,
Wiedzieć, że Pan Bóg czuwa.

MOże ci to pomoże
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T23:53:49+01:00
Warto dla jedynej miłości żyć - chodzi o to że warto czekać na tą jedyną miłość, jedyną na prawdę, bo taka prawdziwa zdarza sie tylko raz i każdego ona czeka, w różnych postaciach bo może to być miłość do partnera.partnerki, może być do Boga, ale w sumie tu najbardziej chodzi o miłośc do Boga, bo bez tej miłości nie zaznamy innej, dzięki niej mamy wszystko co nas otacza.
5 4 5