Odpowiedzi

2010-02-15T22:25:35+01:00
Fala elektromagnetyczna to zmiana pola elektrycznego i magnetycznego rozchodzące się w postaci fali w przestrzeni.

Wyróżniamy: fale radiowe, fale świetlne, mikrofale, promieniowanie γ (gamma), promieniowanie χ (rentgenowskie).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T22:28:44+01:00
Fala elektromagnetyczna-zmiany pola elektrycznego i magnetycznego rozchodzące się w postaci fali w przestrzeni.

Podział fal:

a)Fale radiowe

b)Mikrofale

c)Promieniowanie podczerwone (cieplne)

d)Promieniowanie świetlne - widzialne dla człowieka

e)Promieniowanie nadfioletowe (ultrafiolet - UV)

f)Promieniowanie rentgenowskie - X

g)Promieniowanie gamma (przenikliwe)
1 4 1