Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-15T22:25:38+01:00
Cp=(ms/mr)*100%, gdzie
Cp-stężenie procentowe
ms-masa substancji
mr-masa roztworu
Zatem:
Cp=0,06*100%/3=2%
Stężenie procentowe syropu wynosi 2%.
2010-02-15T22:28:09+01:00
Cp = ms*100%/mr

ms - masa substancji
mr - masa roztworu
6 dag = 0,06 kg
Cp = 0.06 kg*100%/3kg
Cp= 6/3 % =2 %
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T23:10:04+01:00
Mr=3kg=3000g
ms=6dag=60g
Cp=?

Cp=60g*100%/3000g
Cp=2%

Odp:Stężenie procentowe syropu wynosi 2%