Odpowiedzi

2010-02-15T22:37:53+01:00
28*(92,2%)+29*(4,7%)+30*(3,1%)/100%
2581,6+136,3+93/100% = 28,1
piarewiastkiem który odpowiada masie jest krzem Si 28,4g/mol
2 1 2
2010-02-15T22:40:42+01:00
Witaj

Obliczamy srednią ważoną
M = 0,922*28 + 0,047*29 +0,o31*30 = 29,109u = 28,11u krzem Si

...............pozdrawiam
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T22:42:23+01:00
28*92,2% + 29*4,7% +30*3,1% /100%=(737,6+136,3+93)/100=28,1

jest to krzem

1 1 1