Odpowiedzi

2010-02-15T23:02:58+01:00
4c-(-x-(-x+3-(x+2)))=
= 4c -(-x-(-x +3-x-2)) =
= 4c -(-x - (-2x +1))=
= 4c -(-x +2x -1) =
= 4c -( x -1)=
= 4c -x +1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-15T23:03:36+01:00
4c-(-x-(-x+3-(x+2)))=4c-(-x-(-x+3-x-2))=4c-(-x-(-2x+1))=
=4c-(-x+2x-1)=4c-(x-1)=4c-x+1
jeśli na początku ma być 4x, to mamy wynik 4x-x+1=3x+1
2010-02-15T23:45:22+01:00
4c-(-x-(-x+3-(x+2)))=
4c-(-x-(-x+3-x-2))=
4c-(-x+x-3+x+2)=
4c+x-x+3-x-2=
4c-x+1