Odpowiedzi

2009-10-12T21:47:17+02:00
A)
23% , 60 % , 120 %, 1,5 %, 605%, 1400%

Sprecyzuj zadanie B bo nie wiem o co chodzi.

1 5 1
2009-10-12T21:53:12+02:00
A)
23 %
60%
120 %
1,5 %
605 %
1400%

b)
60%

3
2---- - co to?
4

62,5 %
35%

3
1--- - nie wiem co to
25

3/2 = 150%

c)
33,33 %
83,33%

1
1--- - znow nie wiem co to
3

27,27 %

1
1--- - sory nie wiem co to jest
9
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T22:43:29+02:00
A/23% , 60 % , 120 %, 1,5 %, 605%, 1400%
B.
3/5=0,6=60%
3i2/4=14/4x100%=350%
5/8=5/8x100%=62,5%
7/20=35/100x100%=35% rozszerzyłem ułamek i razy 100%
3 i1/25=3 i 4/100x100%=3,04x100%=304%
3/2=1 i1/2=1,5x100%=150%
c.1/3x100%=100/3%=33 i1/3%
5/6x100%=500/6%=83i 1/3%
1 i1/3=4/3x100%=400/3%=133i 1/3%
3/11x100%=300/11%=27i 3/11 %
1 i 1/9=10/9x100%=1000/9%=111i 1/9%
jeżeli chcę z liczby zrobić ułamek mnożę ją przez 100% na końcu.
1 5 1