Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T21:54:10+02:00
Aluminium jest metalem miękkim i pod wpływem kwasu zachodzą reakcje, które wypłukują z aluminium cząstki, które wchłaniają się w pożywienie. co psuje nam smak kapuśniaka.

Własnymi słowami mam nadzieje że łatwe w odczytaniu.
2009-10-12T21:55:37+02:00
Poniewarz do kapuśniaka dodawana jest kapusta która zawiera w sobie niewielką ilość fosforu i podczas gotowania w aluminiowym garnku fosfor zanika tracąc smak