Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T07:41:35+01:00
Dane;
(lambda)=120[cm]=1,2[m];
V=1[m/s];
Szukane:
T=?[s];
f=?[Hz]=[1/s];
Wzór:
L=V*T II V;
T=L/V;
jednostka:
[T]=[m/(m/s)]=[s];
T=1,2/1=1.2[s];
Częstotliwość:
f=1/T;jednostka:[f]=[1/s]=[Hz]-herc;
f=1/1,2=0,83[Hz].
Odp.T=1,2[s];f=0,83[Hz].
3 3 3
2010-02-16T12:42:04+01:00
Dane:
(lambda)=120[cm]=1,2[m]
V=1[m/s]
Szukane:
T=?[s]
f=?[Hz]=[1/s]
Wzór:
L=V*T II V
T=L/V;
Jednostka:
[T]=[m/(m/s)]=[s]
T=1,2/1=1.2[s]
Częstotliwość:
f=1/T;jednostka:[f]=[1/s]=[Hz]-herc
f=1/1,2=0,83[Hz]
Odp.:T=1,2[s];f=0,83[Hz].
19 4 19