Odpowiedzi

2010-02-16T08:46:33+01:00
A)2 dag.=0,002kg
b)1200 g.=1,2kg
c)400 g. -= 0,40kg
d)150 dag.=1,5kg
e)5000 mg.=0,01kg
f)4 t .=4000kg
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T08:46:37+01:00
A)2 dag=0,02kg
b)1200 g=1,2kg
c)400 g=0,4kg
d)150 dag=1,5kg
e)5000 mg= 0,005kg
f)4 t=4000kg
3 4 3
2010-02-16T08:49:10+01:00
A) 0,02 kg
b) 1,2 kg
c) 0,4 kg
d) 0,15 kg
e) 0,0005 kg
f) 4000 kg

mam nadzieje że pomogłam ;)
2 1 2