Odpowiedzi

2010-02-16T09:01:53+01:00
Uważam, ze bezrobocie to problem społeczny, ponieważ było-nie było wszyscy normalnie pracujący płacą podatki, które w jakiej części idą na utrzymanie bezrobotnych (zapomogi, MOPSy itd...).
Im więcej ludzi nie pracuje, tym więcej pieniędzy z budzetu do nich trafia i później np zamiast przeznaczać kasę na utrzymanie szpitali to przeznacza się ją dla niepracujących...
Rozumiem, ze kazdemu moze zdazyc się ciężki okres ale jest mnóstwo ludzi zdolnych do pracy, którym po prostu nie chce sie pracowac, bo skoro dostaną 1200 zł zapomogi to lepiej siedziec w domu niż iść sprzątac, czy odsniezac chodniki za 850 zł...
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T09:02:47+01:00
Bezrobocie jest problemem spolecznym poniewaz część ludzi zdolnych do pracy i deklarujących chęć jej podjęcia nie znajduje faktycznego zatrudnienia z różnych powodów.jest to problem spoleczny gdyż zajmuje obszar calego swiata, a nie jednej jednostki.
2010-02-16T09:58:26+01:00
Bezrobocie jest problemem społecznym gdyż ci którzy pracują muszą utrzymywać bezrobotnych. Gdyby tak wszyscy pracowlai usługi medyczne były by lepsze i na pewno tańsze, posprawiłby się komfort życia a państwo mogło by inwestować zamiast wspomagać tych którzy nie potrafią na siebie zarobić. Tak więc współczynnik bezrobotnych w kraju ma wpływ na poziom życia osób tam żyjących.
1 1 1