Odpowiedzi

2010-02-16T09:17:35+01:00
Nie poniewaz to nie bedzie stozek, wysokosc musiala by byc równa 0
1 5 1
2010-02-16T09:18:08+01:00
Nie, ponieważ byłby plaski, a to chyba nie jest już stożek.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T10:17:13+01:00
Pole powierzchni bocznej M=pi *r *l gdzie l=[r^2 + h^2]^(1/2) czyli M=pi * r* [r^2 + h^2]^(1/2)

Pole podstawy K = pi * r^2

Z założenia pole podstawy ma się równać powierzchni bocznej

pi * r* [r^2 + h^2]^(1/2) = pi * r^2

[r^2 + h^2]^(1/2) = r

r^2 + h^2 = r^2
r^2 - r ^2 + h^2 =0
h^2 =0
h=0
Z tego wynika, że wysokość stożka by musiała równać się 0 a wtedy to raczej nie jest stożek

legenda :
h - wysokość stożka
r - promień podstawy
l - tworząca stożka
1 5 1