Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T09:50:11+01:00
1.Wstaje o 7.00
2.7.10-poranna toaleta
3.7.20-sniadanie
4.7.40-leżenie w łóżku
5.8.00-oglądanie telewizji
6.9.45-posprzatanie pokoju
7.11.00-przygotowanie obiadu
8.12.00-12.45-obiad
9.12.45.-13.30-posprzatanie po obiedzie
10.14.00-18.00-zabawy na śniegu,lepienie bałwana itp.
11.18.00-przygotowanie do kolacji
12.18.30-kolacja
13.19.00-21.00-ogladanie telwizji,granie na komputerze
14. 21.15-nocna toaleta,kapiel
15.22.00-spanie

CZEKAM NA PUNKTY

POZDRAWIAM :)
10 3 10
2010-02-16T09:54:27+01:00
1. Pobudka o godzine 8:00
2. Umycie się o godz. 8:15
3. Śniadanie 8:30
4. Ubranie się o godz.9:00
5. Posprzątanie domu o godz. 9:30
6. Gra na komputerze o godzi. 10:30
7. Pomoc przy obiedzie 11:45
8. Nauka 12:30
9. Obiad 14:00
10. Oglądanie telewizji 15:00
11. Czytanie ksiązek 17:00
12. Kolacja 19:00
13. Mycie się 20:00
14. Spanie 21:00
4 2 4